LOCAŢIE ŞI PERIOADĂ

Eveniment Online
08 – 10 Octombrie 2020

CREDITARE

Lucrările conferinței sunt creditate cu ore EMC de către Colegiul Medicilor din România și OAMGMAMR.
Workshop-ul “Ultrasonografie în situaţiile de urgenţă” este creditat cu 12 ore EMC de către Colegiul Medicilor din România.

 

Certificate de participare

Certificatele de participare pentru conferință/workshop vor fi trimise prin email tuturor participanților, în termen de maxim 10 zile de la finalizarea evenimentului, cu excepția asistenților medicali.
IMPORTANT! Asistenții medicali vor primi diplomele de participare prin email doar după vizualizarea lucrărilor ce vor fi publicate post-eveniment pe site-ul www.oamr.eu (lucrările înregistrate vor fi vor fi disponibile timp de 30 de zile, începând cu data de 14 octombrie).
Pentru vizualizare, trebuie să vă logați / creați cont pe platforma www.oamr.eu. Vă rugăm să aveți în vedere că, din momentul în care începeți vizualizarea, aveți la dispoziție 14 zile pentru accesarea prezentărilor.

 

ORGANIZATORI

Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” Iaşi
Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare Iaşi
Spitalului Clinic Județean de Urgențe “Sf. Spiridon” Iași
Inspectoratul pentu Situații de Urgență “Mihail Grigore Sturdza” al Județului Iași
Societatea de Medicină de Urgenţă şi Catastrofă din România
Colegiul Medicilor din Iași
Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
Fundația pentru SMURD
Primăria Municipiului Iași
Consiliul Național Român de Resuscitare
 

TEMATICA ŞTIINŢIFICĂ

1. What’s new în urgentele cu risc vital
2. Tendinţe actuale la interfaţa dintre medicina de urgenţă şi celelalte specialităţi
3. lntegrarea investigaţiilor paraclinice de laborator în practica medicinei de urgenţă
4. Proiecte naţionale şi internaţionale în medicina de urgenţă
5. lntervenţii integrate în situaţii de urgenţă (sesiune dedicată IGSU, IGAV, STS)
WORKSHOP: Ultrasonografie în situaţiile de urgenţă  – taxa este în valoare de 50 lei (în limita a 40 de locuri).

 

Cum pot vedea transmisiile live din timpul conferinței?

Lucrările online ale conferinței vor putea fi vizionate doar de către participanții care au primit prin email confirmarea înscrierii și a plății taxei de participare la eveniment.

În cursul zilei de 7 octombrie 2020, fiecare participant va primi un email cu informațiile de autentificare. Numele de utilizator și parola sunt unice și permit accesul unui singur utilizator la oricare dintre prezentările din cadrul conferinței. Lucrările pot fi vizionate doar în modul live, la ora anunțată pentru susținerea acestora. Pentru vizionarea lucrărilor este necesar doar un device (calculator, laptop, telefon, tabletă) conectat la internet.

Platforma pentru evenimente virtuale

Platforma de evenimente virtuale pentru Conferința Națională de Medicină de Urgență și Catastrofă nu este doar o platformă simplă de streaming de genul Microsoft Teams sau Zoom, ci este o platformă ce încearcă să mute experiența evenimentului fizic într-un eveniment online.

Utilizatorii platformei (participanți, reprezentanți medicali, lectori) vor beneficia de următoarele facilități/servicii:

1. Pot accesa detalii despre eveniment, program, lectori, rezumate etc.

2. Pot urmări transmisiile live ale prezentărilor științifice (cursuri, dezbateri, conferințe, simpozioane).

3. Pot interacționa în timp real cu lectorii, în timpul prezentărilor (pot adresa întrebări de tip Q&A și pot răspunde prin voting la întrebările lectorului).

4. Pot evalua lucrările conferinței, precum și lectorii (rating de la 1 la 5).

5. Vor putea adăuga în calendarele Google, Yahoo, Apple etc prezentările preferate în vederea notificării asupra orei de începere.

6. Vor putea salva și revedea ulterior documentele de interes (pdf) din platformă, folosind opțiunea “My briefcase”.

7. Pot acumula puncte, în funcție de timpul petrecut pe platformă (vizualizarea transmisiilor live, accesarea standurilor, numărul de documente descărcate din platformă, completarea chestionarelor, întrebări adresate lectorilor etc). Punctajele maxime vor beneficia de premii atractive.

8. Pot cunoaște noi colegi și socializa cu ceilalți participanți (lista participanților înscriși, a reprezentanților companiilor și a lectorilor va fi disponibilă pe platformă; interacțiunea între ei se poate face prin mesaje text (chat), video-call sau send business card).

9. Pot accesa harta expozanților și standurile companiilor, pot discuta cu reprezentanții prin chat pentru a stabili întâlniri, a cere informații despre produse, a schimba date de contact etc.

10. Vor primi notificări importante în permanență de la organizatori, prin intermediul secțiunii “Feed/News”.